Başiskele Belediyesi Hizmet Binası önünde Türk Kızılayı Mobil Kan Bağışı Otobüsü’nde gerçekleştirilen kan bağışı kampanyasına belediye personeli ve duyarlı Başiskeleli vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Sadece bir gün süren kampanya sonucunda 40 ünite kan bağışı toplandı.
Sağlıklı bir bireyin 3 veya 4 ayda bir kan vermesinin herhangi bir sakıncasının bulunmadığını belirten Kızılay yetkilileri, ülkemizde kan ihtiyacının karşılandığı en önemli yer olan Kızılay’a sadece acil durumlarda değil, sürekli kan bağışı yapılması gerektiğinin altını çizdiler.
.gif)
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




