Başkan Hürriyet’in işte o paylaşımının içeriği: İsrafı bitirmek, şeffaf yönetmek, insanların vergilerinin nereye harcandığının hesabını sormak, talanı ve rantı ifşa etmek en büyük hizmettir. Tabiki anlayana.
İsraf ve talan düzenini yaratanların, milletin sırtından geçinip yetim hakkı yiyenlerin rahatsız olmaları çok normal. Allah sizi ıslah etsin.Bu kadar bağıran çok olduğuna göre
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi





