Marmara Belediyeler Birliği ve Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Doç.Dr. Tahir Büyükakın, Bilecik Valisi Bilal Şentürk’ü makamında konuk etti. Daha önce Bilecik Valiliği görevinde bulunan Başkan Büyükakın, Vali Şentürk ile samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Bilecik Valisi Şentürk, Başkan Büyükakın’a yeni görevinde başarılar dileyerek, Bilecik iline yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Başkan Büyükakın, ayrıca Donanma Komutanı Koramiral Ercüment Tatlıoğlu’na nezaket ziyareti gerçekleştirdi.
.gif)
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi




