Yeni parti kuracağı iddia edilen eski Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun her ilde “platform” adı altında örgütlenmeye gittiği ileri sürüldü.
Son olarak Konya Dostları Platformu adı altında bir oganizasyon tertip edilirken 2 Haziran Pazar günü Davıtoğlu’nun bir konuşma yapması bekleniyor. İftar programı olarak düzenlenen organizasyon daha önce de Ankara’da “Ankara Dostları Platformu” adı altında eski AKP’li milletvekilleri ve siyasetçilerle bir toplantı gerçekleştirmişti.
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi





