Mali Hizmetler Müdürlüğü’nden verilen bilgiye göre İzmit Belediyesi’nin BEKAŞ şirketinde çalışan 1015 işçiye Haziran maaşları tutarı olan 2 milyon 800 bin lira hesaplarına yatırıldı.
İKRAMİYELER DE YATTI
İzmit Belediyesi’nde kadrolu işçilerin 13 günlük devlet ikramiyesiyle sözleşmeden doğan bayram ikramiyesinin de ödendiği açıklandı. 191 kadrolu işçinin devlet ve bayram ikramiye tutarı olan yaklaşık 350 bin liranın banka hesaplarına yatırıldığı ve Cuma gününden itibaren çekilebileceği kaydedildi. İzmit Belediyesi çalışanları, Başkan Hürriyet’e ödemeler için teşekkür ederek “ bayram üstü bize büyük mutluluk yaşatan Başkanımızdan Allah razı olsun” dediler.
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!





