YILDIRIM DÜŞTÜ TRAFOLARI YAKTI
Düşen Yıldırım Derbent ve Maşukiye Mahallesinde trafoları yaktı. Derbent Mahallesi merkez Jandarma Karakolu ve çevresi enerji kesintisinden etkilenirken, SEDAŞ ekipleri direk tipi 400 kVA’lıktrafonun vinç ile montaj ve demontajını yaparak hızla enerji verdiler. Yıldırım düşmesi sonucu,SEDAŞ Ekipleri MaşukiyeBeşevler direk tipi 400 kVA’lık trafoya müdahale sırasında, trafo binası çevresininağaçlık bölge olması ve vinç girememesi nedeniyle iş makinası olarak manitu ile çalışma yaptılar. SEDAŞ Ekipleri elektrik enerjisini bir an önce verebilmek amacıyla tüm gayreti ile sahada mücadele etti. Trafonun beton köşk kabinden alınması ve yenilenen trafonun yerine montajının yapılması çalışmalarını SEDAŞ ekipleri büyük bir yoğunluk içinde cansiperane bir şekilde gerçekleştirdiler.
.gif)
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı





