Kartepe Muhabere Komutanlığı ile Eski İstasyon Mahallesi arasında trafik akışını sağlayan alt geçit 6 aydır kapalı. Kartepeliler Sakıp Sabancı Caddesi’nde yapılan yol çalışması sebebi ile yaya ve araç trafiğine kapatılan yolun en kısa surede açılmasını istiyor.
18 Mayıs 2019 20:07
10 yıl içinde bu meslekler tarih olacak!
Emekliye ek zam ocak ayına sarkabilir
Kapanca Festivali’nde coşku 3’üncü günde zirveye çıktı
Gölcük Değirmendere’de Aquapark sizi bekliyor!




