İşte aynı konuyla ilgili gazetemize gelen mailin içeriği:
Derince Belediyesinde işçi olarak çalışıyoruz. Mevcut Başkanımız sözleşmemizin tarihi geçmesine rağmen imzalamayarak bizi mağdur etmektedir. 2018 Aralık ayından beri sözleşme için masaya oturmamaktadır. İşçilerin mağdur olmaması adına hiç değilse 6 aylığına veya 1 yıllığına enflasyon kadar zam yapın dendiğinde bile bizi iplememektedir. Kendisi seçilemediği için yine kendi partisine zarar vermek istemektedir. Bu durumu Derince’deki oylara elbette yansıtmasını bileceğiz. İnşallah yaşadığımız bu sorunu gazetenize koyarsınız. Belki bir çözüm sağlanır.
Derince Belediyesinde işçi olarak çalışıyoruz. Mevcut Başkanımız sözleşmemizin tarihi geçmesine rağmen imzalamayarak bizi mağdur etmektedir. 2018 Aralık ayından beri sözleşme için masaya oturmamaktadır. İşçilerin mağdur olmaması adına hiç değilse 6 aylığına veya 1 yıllığına enflasyon kadar zam yapın dendiğinde bile bizi iplememektedir. Kendisi seçilemediği için yine kendi partisine zarar vermek istemektedir. Bu durumu Derince’deki oylara elbette yansıtmasını bileceğiz. İnşallah yaşadığımız bu sorunu gazetenize koyarsınız. Belki bir çözüm sağlanır.
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







