Temizlik İşleri Müdürlüğü yetkilileri, araç parkları yüzünden çöp konteynırlarını boşaltmakta sıkıntı çekildiğini belirterek “ bu konuda sık sık uyarılarda bulunmamamıza rağmen bazı sürücüler araçlarını konteynır önlerine park ettiğinden çöpleri alamıyorduk. Ceza kesilmesine rağmen bu durumun önüne geçemeyince son çare olarak konteynır önlerine dubalar monte etmeye başladık. İlk etapta Kadıköy Mahallesi Atatürk Bulvarı’nda bu uygulamaya başladık ve şimdilik her hangi bir sıkıntı yaşamıyoruz. Uygulamayı şehrin diğer yerlerine de yaymak istiyoruz” dediler.
16 Kasım 2018 12:10
OYAK Çimento’nun o raporunda ne var?
Çayırova’da Spor Lisesi inşaatında tempo yüksek
Körfez Petkim Orta Okulu’nun kızlarından büyük proje
Büyükşehir, Fuar Park ile gurur duyuyor!





