Bayramlaşma programına Kocaeli İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Yüksel Pehlevan ile başkan ve başkan yardımcıları, birim sorumluları, uzmanlar ve personeller katılım sağladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda çalışanlara çikolata ve kolonya ikramında bulunuldu.
Programda personelle bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Pehlevan, ‘Çalışanlarımızın ve tüm İslam âleminin mübarek Kurban Bayramı’nı tebrik ederek sağlık, huzur ve mutluluk içerisinde nice bayramlar geçirmelerini diliyorum’ şeklinde temenni de bulundu.
.gif)
Bayram süresince seyahat edecek vatandaşlara trafik kurallarına riayet edilmesi konusunda hatırlatmalarda da bulunan İl Sağlık Müdürü Pehlevan, sağlıklı beslenme konusuna da dikkat çekti.
Gerçekleştirilen bayramlaşma programı, çalışanlar arasındaki birlik ve beraberlik duygusunu güçlendirirken, bayramın manevi atmosferinin paylaşılmasına da katkı sundu.
İzmit bir kadın kenti!
Gebze Ticaret Odası, iş insanlarını Çinlilerle bir araya getirdi!
Büyükakın: Vicdanım buna el vermez
İnsanları ekmeğe muhtaç ettiniz!







