İşte aynı konuyla ilgili bir okumuzdan gelen mailin içeriği:
Şehrimizde pek çok noktada gördüğümüz ama kimsenin kullanmadığı telefon şarj edebildiği söylenen sabit bisikletler.
Kobis istasyonlarında yeterli bisiklet bulunamadığını tekrar hatırlatmak isteriz.
Buz pistindeki kafeye 300 bin TL teklif
Kandıra’da 40 yıl sonra keten üretimine yeniden başladı
Tartışılan o savcı terfi ettirildi!
Emekli maaşı ile ilgili rakam verildi






