İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği şöyle:
Yaya üstgeçitleri gerçekten güvenli mi? Yaya üstgeçitlerini kullanan yayalar güvenli bir yaya kaldırımına ulaşmalı.
Fakat İzmit Alikahya Karadenizliler Mahallesi’nde bulunan yaya üst geçidini kullananlar, araçlar ile burun buruna geliyor. Gerekli düzenlemenin yapılması için yetkililere sesleniyoruz
Kandıra’da 40 yıl sonra keten üretimine yeniden başladı
Tartışılan o savcı terfi ettirildi!
Emekli maaşı ile ilgili rakam verildi
Benzinde bir indirim daha






