İşte o açıklamanın içeriği:
D-100 üzerinde emniyet şeridi olmalı. Acilen gerekli düzenlemelerin yapılması için aşağıdaki bilgileri paylaşmak istedik.
Emekli Makina Mühendisi Göksel Genç ve Cengiz Aykut tarafından önerilen değişiklik ile ilgili çalışma aşağıdadır.
D-100'de üç şeritten iki şeride düşen yol hakkında.
Mevcut durum: İstanbul-Ankara istikametinde İzmit halkevi yaya geçidinin altında D-100 Karayolu üç şeritten 2 şeride düşmektedir.
Daralan yol trafik sıkışıklığına sebep olmakta ambulans itfaiye gibi araçların buradan geçişini zorlaştırmaktadır.
Daralan alanda trafikte öncelikli araçlara yol açmak da çok zor olmaktadır. Afet durumunda sorun daha da artabilir
Çözüm önerisi:
Daralan alanda bulunan beton kısım yola dahil edilebilir, yaya üst geçidi merdivenleri demiryolu tarafına kaydırılarak buradan yeterli mesafe sağlanacaktır.
Yaptığımız ölçümlerde yaya üst geçidi merdiven genişliği 340 cm, yaya üst geçidi merdiveni ile yol arasında:100 cm.
Yaya üst geçidi merdiveni ile demiryolu korkuluğu arasında 245 cm.
Asansör ile karayolu arasında140 cm, asansör ile demiryolu arasında 230 cm mesafe bulunmaktadır.
Standart yol şerit genişliği 360 cm olup gerekli düzenlemeler yapıldığında emniyet şeridi için yeterli alan açılması mümkündür( Merdiven 80 cm daraltılabilir)
İmralı konusunda CHP ve DEM'den ortak tepki!
İYİ Parti Kocaeli’de görev dağılımı da tamam
O cadde karanlık ve tehlikeli





