İzmit Belediyesi, tarımsal üretimi desteklemek ve vatandaşların toprakla bağını güçlendirmek amacıyla fide dağıtımlarına devam ediyor. Bu kapsamda İzmit Belediyesi Başkan Yardımcısı Celal Hülür ile İzmit Belediyesi İnanç Masası Sorumlusu İsmet Kanık Cuma namazı sonrası Akmeşelilerle buluştu.
.gif)
ÜRETİCİYE KATKI
Vatandaşlarla bir araya gelen Hülür ve Kanık, hem belediyenin kırsal kalkınmaya yönelik projelerini aktardı hem de üreticilerin taleplerini dinledi. Etkinlikte dağıtılan fideler, bölgedeki çiftçilerin ve mahalle sakinlerinin kendi bahçelerinde üretim yapmalarına katkı sağlayacak.
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







