İşte o açıklamanın içeriği:
1. Lig’de 2024-2025 sezonunu bitime 4 hafta kala garantileyerek Süper Lig’e yükselme başarısını gösteren Kocaelispor’u tebrik ediyor, başta Başkan Recep Durul olmak üzere Yönetim Kurulu, Teknik Ekip ile Futbolcu kardeşlerimize, taraftarlara ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
19 Nisan 2025 22:57
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
KOÜ’de kulakların pasını silen müzik dinletisi







