İşte bir okurumuzdan gelen mailin içeriği:
Bu israf niye? İzmit Perşembe Pazarı’nda pazar kurulmayan günlerde de aydınlatmalar gündüz bile yanıyor. Bu aydınlatmaların gündüz yanmasına gerek yok. Gece kısmen güvenlik için açılması yeterli olur. Bu aydınlatmalardan hangi belediye, hangi birim sorumlu?
Dev temizlik şirketi de iflas etti
AKP'nin elinde topluma söyleyecek bir öyküsü kalmadı





