Gölcük'te o belediye işçisi öldü
Gündem, 30 Haziran 2020 18:24Gölcük'te pazar günü sabah saatlerinde görev yaptığı çöp kamyonu ile ağaç arasına sıkışarak ağır yaralanan belediye işçisi Adem Özmen hayatını kaybetti.
Talihsiz kazadan hemen sonra hastaneye kaldırılan Özmen ameliyatının ardından yoğun bakım servisinde tedavi görüyordu. Talihsiz işçi kurtarılamayarak vefat etti. Özmen'in vefatı büyük üzüntü yarattı.
BAŞKAN SEZER: “DERİN BİR ÜZÜNTÜ İÇİNDEYİZ”
Gölcük Belediyesi Temizlik İşleri personeli Adem Özmen, geçtiğimiz pazar günü geçirdiği elim bir kaza sonucu yaralanmış, sonrasında da tedavi gördüğü Umuttepe Üniversite Hastanesi’nde vefat etmişti. Bunun üzerine, Gölcük Belediyesi Hizmet Binası önünde bir tören düzenlendi. Törene; Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, siyasi parti ilçe başkanları ve belediye çalışanları ile Özmen’in ailesi ve sevenleri katıldı.
KARDEŞİMİZİN BİZLERİN ÜZERİNDE, İLÇEMİZİN ÜZERİNDE HAKKI HUKUKU VAR
Büyük bir üzüntünün yaşandığı anma töreninde bir konuşma yapan Başkan Sezer şunları söyledi: “Bugün derin bir üzüntü içindeyiz. 165 bin kişiyi aşan nüfusuyla Gölcük büyük bir ilçedir. Gölcük'ün tüm sorunlarında, meselelerinde, ihtiyaçlarını gidermeye çalışan Gölcük Belediyesi’nin siz değerli çalışanları, özellikle pandemi sürecinde çok yoğun bir efor ve gayret sarf ettiniz.
Öte yandan kaza geçiren Gölcük Belediyesi Temizlik İşleri personeli Adem Özmen ebediyete uğurlandı
BAŞKAN SEZER: “DERİN BİR ÜZÜNTÜ İÇİNDEYİZ”
Gölcük Belediyesi Temizlik İşleri personeli Adem Özmen, geçtiğimiz pazar günü geçirdiği elim bir kaza sonucu yaralanmış, sonrasında da tedavi gördüğü Umuttepe Üniversite Hastanesi’nde vefat etmişti. Bunun üzerine, Gölcük Belediyesi Hizmet Binası önünde bir tören düzenlendi. Törene; Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, siyasi parti ilçe başkanları ve belediye çalışanları ile Özmen’in ailesi ve sevenleri katıldı.
.gif)
KARDEŞİMİZİN BİZLERİN ÜZERİNDE, İLÇEMİZİN ÜZERİNDE HAKKI HUKUKU VAR
Büyük bir üzüntünün yaşandığı anma töreninde bir konuşma yapan Başkan Sezer şunları söyledi: “Bugün derin bir üzüntü içindeyiz. 165 bin kişiyi aşan nüfusuyla Gölcük büyük bir ilçedir. Gölcük'ün tüm sorunlarında, meselelerinde, ihtiyaçlarını gidermeye çalışan Gölcük Belediyesi’nin siz değerli çalışanları, özellikle pandemi sürecinde çok yoğun bir efor ve gayret sarf ettiniz.
Bu süreçte en fazla öne çıkan Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü oldu. Çok değerli Adem Özmen kardeşimiz de temizlik işleri çalışanı olarak, özveriyle, gayretle, fedakarca çalışan bir kardeşimizdi. Ancak pazar günü meydana gelen elim bir kaza neticesinde yaralandı. Akabinde hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen dün akşam saat 20.00 civarında maalesef hayatını kaybetti.
Kardeşimizin bizlerin üzerinde, ilçemizin üzerinde hakkı hukuku var. Bizler de kendisine olan saygımızdan, hürmetimizden, kendisini anmak için şu an burada toplanmış bulunuyoruz. Ben tüm belediyemizin çalışanlarına baş sağlığı diliyorum. Fedakârca çalışmalarınızdan dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Özellikle kederli ailesine başsağlığı, Allah'tan sabrı cemil, ezri cezil niyaz ediyorum. Kendilerine Allah sabır versin. Geride kalanlara sağlıklı uzun ömürler nasip etsin. Çok üzgün olduğumu, ilçemiz açısından büyük bir kayıp olduğunu söylemek istiyorum. Allah rahmetiyle muamele eylesin, mekânı cennet olsun” dedi.
EBEDİYETE UĞURLANDI
Gölcük Belediyesi’nde yapılan tören sonrasında, Gelincik Camisi’nde öğlen namazına müteakip cenaze namazı kılındı ve Mamuriye Mezarlığı’na dualar eşliğinde defnedilerek, ebediyete uğurlandı.
Gündem, 30 Haziran 2020 18:24
Yorumlar (0)
Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler
Yavru tilki Ormanya’da doğaya dönüş gününü bekliyor
Bunaltıcı sıcaklar geliyor!
Çayırova’nın genç basketbolcularından gururlandıran başarı
Pazarlar olmasa vatandaş ucuz meyve sebze yiyemez
Elektrik, su ve doğalgaz faturaları tek ekranda!
Bakan Şimşek'e soruldu: Seçim ihtimali yüksek mi?
Kocaeli’nde plajları gitmeden önce gösteren teknoloji!
Dilovası’ndaki yangın faciasıyla ilgili 7 kişi tutuklandı
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor
Derince’nin mahallelerinde şenlik var!
Gebze’deki çöken binanın bilirkişi raporuna ne oldu?
Dilovası'nda başkan yardımcısı gözaltına alındı
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
