Bunun adı Akşener’i televizyona çıkarma cezası
Gündem, 08 Mayıs 2020 12:13Fatih Altaylı Habertürk'teki bugünkü yazısında, , Meral Akşener'in konuk olduğu Teke Tek programında söylediği sözlerden dolayı RTÜK'ün verdiği ceza kararının arkasında, diğer kanallara Akşener’i yayına çıkarırlarsa başlarına gelecekler konusunda gözdağı vermenin yer aldığını belirtti.
Fatih Altaylı, Teke Tek’te söylediği sözlerden dolayı RTÜK’ün Habertürk’e “üst sınırdan idari para cezası” verme kararına tepkisini köşesinden tepki gösterdi.“Artık üzülmüyorum, kızmıyorum, dertlenmiyorum. Bir süreden beri tek bir tepkim var olan bitene. Gülüyorum.” diyen Altaylı, cezaya konu sözlerinin “ülkücülere söylenmiş gibi” çarpıtıldığını belirtti ve “Benim o cümleyi ülkücüler için kullanmadığımı RTÜK de biliyor. Programı izleyen herkes de... Bu cezanın Meral Akşener’i televizyona çıkarma cezası olduğunu RTÜK da biliyor, herkes de…” dedi.
Altaylı, cezanın amacının diğer kanallara Akşener’i yayına çıkarırlarsa başlarına gelecekler konusunda gözdağı vermek olduğunu iddia etti.
İşte Altaylı’nın RTÜK’e “Meral Akşener cezası” tepkisi:
Altaylı, cezanın amacının diğer kanallara Akşener’i yayına çıkarırlarsa başlarına gelecekler konusunda gözdağı vermek olduğunu iddia etti.
İşte Altaylı’nın RTÜK’e “Meral Akşener cezası” tepkisi:
“Artık üzülmüyorum, kızmıyorum, dertlenmiyorum. Bir süreden beri tek bir tepkim var olan bitene.
Gülüyorum.”AltaylıSize de tavsiye ederim.Gülün.Çünkü hiçbir tepkinizin tek bir şeyi değiştirdiği, aklıselimi hakim kıldığı, saçmalayanları akıl yoluna çektiği falan yok.
Gülüyorum.”AltaylıSize de tavsiye ederim.Gülün.Çünkü hiçbir tepkinizin tek bir şeyi değiştirdiği, aklıselimi hakim kıldığı, saçmalayanları akıl yoluna çektiği falan yok.
Sadece kendinize zarar veriyorsunuz.Gülün.Bakın dün RTÜK bana ceza vermiş.Teke Tek programına.Oysa ben RTÜK’ten özellikle de Başkan’ı Ebubekir Şahin’den teşekkür bekliyordum.
Arayıp, “Fatih Bey, corona günlerinde çok yararlı programlar yaptınız. Saçma sapan insanları televizyona çıkarmadınız. Abuk sabuk yorumlar öneriler yaptırmadınız, bilimin ve bilginin gösterdiği çizgiyi korudunuz.
Halkı çok doğru bir biçimde olayın başından beri bilgilendirdiniz. Size hep ceza verecek değiliz, bu kez de elinize sağlık diyoruz” demesini bekliyordum.Şaka şaka.Tabii ki böyle bir beklentim yoktu.
Ama Allah biliyor ya ceza vereceklerini de hiç zannetmiyordum.Bir programın sonunda Teke Tek’e saldıran trollere sık sık yaptığım gibi bir yanıt verdim.
Evirdiler, çevirdiler aklımın ucundan bile geçmeyen bir şekilde bu lafı ülkücülere söylediğim gibi abuk sabuk bir hale getirdiler.Ve sonra da ceza verdiler.
Benim o cümleyi ülkücüler için kullanmadığımı RTÜK de biliyor. Programı izleyen herkes de...Bu cezanın Meral Akşener’i televizyona çıkarma cezası olduğunu RTÜK da biliyor, herkes de..
.Başkalarına gözdağı olduğunu RTÜK de biliyor, herkes de.Ama yemin ederim kızmıyorum artık.
Gülüyorum.Gülüyorum sevgili Ebubekir Şahin.Kendinizi düşürdüğünüz konuma üzülüyorum sadece.Yine de canınız sağ olsun.
Nasıl olsa laf belli.“Bu da geçer yahu”Keşke bu da geçtiği zaman yüz yüze bakacak durumda olabilsek.”
Arayıp, “Fatih Bey, corona günlerinde çok yararlı programlar yaptınız. Saçma sapan insanları televizyona çıkarmadınız. Abuk sabuk yorumlar öneriler yaptırmadınız, bilimin ve bilginin gösterdiği çizgiyi korudunuz.
Halkı çok doğru bir biçimde olayın başından beri bilgilendirdiniz. Size hep ceza verecek değiliz, bu kez de elinize sağlık diyoruz” demesini bekliyordum.Şaka şaka.Tabii ki böyle bir beklentim yoktu.
Ama Allah biliyor ya ceza vereceklerini de hiç zannetmiyordum.Bir programın sonunda Teke Tek’e saldıran trollere sık sık yaptığım gibi bir yanıt verdim.
Evirdiler, çevirdiler aklımın ucundan bile geçmeyen bir şekilde bu lafı ülkücülere söylediğim gibi abuk sabuk bir hale getirdiler.Ve sonra da ceza verdiler.
Benim o cümleyi ülkücüler için kullanmadığımı RTÜK de biliyor. Programı izleyen herkes de...Bu cezanın Meral Akşener’i televizyona çıkarma cezası olduğunu RTÜK da biliyor, herkes de..
.Başkalarına gözdağı olduğunu RTÜK de biliyor, herkes de.Ama yemin ederim kızmıyorum artık.
Gülüyorum.Gülüyorum sevgili Ebubekir Şahin.Kendinizi düşürdüğünüz konuma üzülüyorum sadece.Yine de canınız sağ olsun.
Nasıl olsa laf belli.“Bu da geçer yahu”Keşke bu da geçtiği zaman yüz yüze bakacak durumda olabilsek.”
Gündem, 08 Mayıs 2020 12:13
Yorumlar (0)
Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Erdoğan, CHP'lileri milleti ayrıştırmakla itham etti
Okulda siyasi propaganda!
Büyükakın: İzmit’in kurtuluşunun haklı gururunu yaşıyoruz
KOTO’dan uluslararası davet turu
Deniz ulaşımında 115 vapurla hizmet
Halka soruldu! En önemli sorun ne?
Sıcak çarpması kalıcı nörolojik hasara yol açabilir!
Hayrettin Ulusoy 96 yaşında vefat etti
İşte en zengin iller! Kocaeli kaçıncı sırada?
Parti sayısı patladı!
Bu ne hal gençler!
Derince’de minik yüreklerin karne sevinci
Kocaeli’nde süt otu tohumu üreticilerin yüzünü güldürdü
Vali İlhami Aktaş, karne heyecanına ortak oldu
Hesabı kendi seçmenlerine verirler
Yavru tilki Ormanya’da doğaya dönüş gününü bekliyor
Bunaltıcı sıcaklar geliyor!
Çayırova’nın genç basketbolcularından gururlandıran başarı
Pazarlar olmasa vatandaş ucuz meyve sebze yiyemez
Elektrik, su ve doğalgaz faturaları tek ekranda!
Bakan Şimşek'e soruldu: Seçim ihtimali yüksek mi?
Kocaeli’nde plajları gitmeden önce gösteren teknoloji!
Dilovası’ndaki yangın faciasıyla ilgili 7 kişi tutuklandı
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
