Sağlık çalışanları alkış değil, destek bekliyor
Sağlık, 20 Mart 2020 05:29Memur-Sen Konfederasyonuna bağlı Sağlık-Sen Kocaeli Şube Başkanı Erdal Yıldırım, “Korona virüsün tüm dünyada ve ülkemizde yarattığı panik sürerken, yüksek risk grubunda olan sağlık çalışanlarımız salgın ile mücadelede bir adım bile geri durmadılar” dedi.
İnsanlığın var oluşundan bu güne kadar sağlık çalışanları, her şartta acılarının dindirilmesi, onların bozulan sağlıklarını yeniden kazanabilmeleri için kendi sağlıklarından vazgeçmiş ve insanlığın iyiliği için mücadele etmişlerdir.
YILMADAN, YORULMADAN GÖREVİMİZİN BAŞINDAYIZ
Başkan Yıldırım, sağlık çalışanlarımız, kendi hayatından, sevdiklerinden vazgeçerek, insan sağlığına adanmış binlerce isimsiz kahraman olarak, yeri geldi savaşta, gün geldi amansız hastalıklara karşı, toplumu yeniden ayağa kaldırmak, insanoğlunun kaderini kurtarmak için kendi canlarından vazgeçmişlerdir. Bütün dünyayı ve ülkemizi etkisi altına alan korona virüse karşı da aynı azimle görevlerini yürütmekte yılmadan, yorulmadan virüsle savaşın ön cephesinde yer almaya devam etmektedir. Okullar kapatıldı, alışveriş merkezleri boşaldı, toplantılar iptal oldu hatta uluslararası sınırlar bile kapatıldı diyen Yıldırım, insanlar birbirlerine bakmaya korkar olduğu, dokunmayı unuttuğu bu dönemde, sağlık kurumlarımız hâlâ açık ve sağlıkçılarımız hâlâ hastalara dokunup nabız bakıyor, muayene ediyor.
SAĞLIK ORDUSU DESTEK BEKLİYOR
Sağlık çalışanları olarak bu süreçte gerek halkımızdan gerekse kamuoyundan destek bekliyoruz diyen Yıldırım; Kocaeli Büyükşehir Belediyemiz ile yapmış olduğumuz görüşmeler neticesinde dün Büyükşehir Belediye Başkanımızın da yaptığı açıklama ile Büyükşehir Belediyemize ait otobüs ve tramvaylar bu süreçte sağlık çalışanlarımıza ücretsiz yapıldı. Bugün itibari ile de Özel Halk Otobüslerimiz den sağlık çalışanlarımız Ücretsiz faydalanabilecek. Tüm sağlık çalışanlarımız nezdinde Başkanımız Tahir Büyükakın’a teşekkür ediyorum. Aynı hassasiyet ile Taksici esnafımızdan da desteklerini bekliyoruz.
Nasıl ki ordumuz sınır içi, sınır dışı operasyonlarında ve Barış Pınarı harekatı gibi görevlerde askerlerimiz yalnız bırakılmadı halkımız tarafından takdire şayan moral motivasyon ile destek verildi ise bizlerde inanıyoruz halkımız bu virüs savaşında da sağlık çalışanlarımızı yalnız bırakmayacaktır. Bizler aslında çok şey istemiyoruz. Biraz anlayış, biraz moral motivasyon ve uyarılara kulak vererek hep beraber bu süreci atlatacağız.
EVDE KAL KOCAELİ !
Başkan Yıldırım, günlerdir vatandaşlarımıza mümkün olmadıkça evden çıkmayın çağrıları yapılmakta olduğunu ifade ederek, sağlık çalışanları olarak bu süreci en hafif şekilde atlatmak adına tekrardan vatandaşlarımıza hatırlatıyoruz. Şunu lütfen unutmayalım ki; evde sıkılmak dışarı çıkmak için bahane değildir. Evde sıkılmak şu aşamada ancak bir lükstür. Şu an sizleri korumak adına hastanelerde çalışmaya devam eden, çalışırken de bir yandan “ya bugün evime aileme virüs taşırsam” diye endişelenen sağlık çalışanlarının evde sıkılmak için feda edeceği çok şeyi var. Diyoruz ki; Biz sizler için buradayız, sizde bizim için evde kalın…
Sağlık, 20 Mart 2020 05:29
Yorumlar (0)
Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor
Derince’nin mahallelerinde şenlik var!
Gebze’deki çöken binanın bilirkişi raporuna ne oldu?
Dilovası'nda başkan yardımcısı gözaltına alındı
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?
Dilovası’nda o park ve mesire alanı yenileniyor
Çayırova Fatih Sultan Mehmet Parkı’nda çalışmalara devam
Büyükakın: Sosyal yaşamın kalbi bu merkezde atacak
Güngör çiftine Güle güle oturun dediler!
Derince Harikalar Sahili’nde harika konser!
Körfez zabıtasından güvenli ulaşım denetimi
İzmit’ten Büyükada’ya vapur gezisi
5 bin haneye yetecek elektriği kaçak olarak kullandılar!
Hindistan-AB Serbest Ticaret Anlaşması rekabet gücümüzü zorlayabilir
Başiskele’deki dünya rekoru kırılan projede 9 köprünün montaj işi tamam
