Hizmet-İş'ten işten çıkarma tepkisi
Gündem, 31 Aralık 2019 15:49Hizmet-İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanı İdris Ersoy İzmit Belediyesinden işten çıkarılan 20 sözleşmeli memur için açıklamada bulundu.
Ersoy; “31 Mart yerel seçimlerinden önce kimsenin aşı, işi ekmeği ile oynamayacağım diyerek İzmit Belediyesini kazanan Fatma Kaplan Hürriyet, seçildiği günden bu güne kadar, çalışan gariban işçilerin ekmeği ile oynamış, sudan sebeplerle kapının önüne koymuştur.
Açıklamalarına devam eden Ersoy; bugün İzmit Belediyesinde çalışan işçilerin feryatları ile sarsıldık, daha önce İzmit belediyesi Bekaş A.Ş şirketinde çalışan ancak sözleşmeli memur olmaları karşılığı tazminatlarından feragat eden eski üyelerimizden 20’ye yakın çalışanın bu
Açıklamalarına devam eden Ersoy; bugün İzmit Belediyesinde çalışan işçilerin feryatları ile sarsıldık, daha önce İzmit belediyesi Bekaş A.Ş şirketinde çalışan ancak sözleşmeli memur olmaları karşılığı tazminatlarından feragat eden eski üyelerimizden 20’ye yakın çalışanın bu
kara kış gününde kapının önüne konulması bizleri işçilerimiz ve onların ailelerini üzmüştür.
İnsan onuruna yakışan bir yaşam sürmek için emeği ile çalışan kim hangi düşünce ideolojide olursa olsun yalan yere bahaneler üreterek kapının önüne konulması tam anlamıyla vicdansızlıktır. Üstelik bu uygulamayı yapanlar, geçmiş dönem haklı haksız nerede bir işçi atılsa hemen orada bitiverip siyasi şov yaparak işinden atılan işçilere sözde sahip çıkmalarının bugün tam bir riyakarlık olduğunu tüm Kocaeli halkı görmüş ve anlamış oldu.
Bu maskeli yüzleri bir kez daha tanımış oldu. Biz işçileri temsil eden bir STK’yız. Her siyasi düşünceye saygımız var, her siyasi düşünceden dost ve arkadaşlarımız var.
Ancak hangi siyasi parti temsilcileri olursa olsun işçinin ekmeği aşı ile oynayan yöneticilerin karşısında olacağız. Yalanlarla algılarla yapmış oldukları haksızlıkları, zulümleri topluma haklıymış gibi anlatmalarına müsaade etmeyeceğiz.
Belediyeye geldikleri günden beri işçinin memurun işi ile sendikası ile uğraşan baskı ve mobbing yapan , çalışanların her gün işimden olur muyum? Kaygısı ile adeta cehennem hayatı yaşatan bir anlayışı kabul etmek mümkün değil.
Bu gün bir kez daha görüyoruz ki, işçileri baskı ve tehditle bağlı bulunduğu sendikalarından istifa ettirerek yandaş sarı sendikalarına üye yapmak, aslında işçileri savunmasız ve sahipsiz bırakmak ve sonrada işten atmaktan başka bir gaye ifade etmemektedir. İzmit belediye başkanı bu uygulamaları ile ideolojik saplantılarından kurtulamadığını, kendi gibi düşünmeyen kimsenin kendi yönettiği belediyede barınamayacağını davranışları ile ifade etmektedir. Bu anlayışın İzmit halkının vicdanında bugün itibari ile kaybettiği gün gibi ortadadır.”dedi.
Belediyeye geldikleri günden beri işçinin memurun işi ile sendikası ile uğraşan baskı ve mobbing yapan , çalışanların her gün işimden olur muyum? Kaygısı ile adeta cehennem hayatı yaşatan bir anlayışı kabul etmek mümkün değil.
Bu gün bir kez daha görüyoruz ki, işçileri baskı ve tehditle bağlı bulunduğu sendikalarından istifa ettirerek yandaş sarı sendikalarına üye yapmak, aslında işçileri savunmasız ve sahipsiz bırakmak ve sonrada işten atmaktan başka bir gaye ifade etmemektedir. İzmit belediye başkanı bu uygulamaları ile ideolojik saplantılarından kurtulamadığını, kendi gibi düşünmeyen kimsenin kendi yönettiği belediyede barınamayacağını davranışları ile ifade etmektedir. Bu anlayışın İzmit halkının vicdanında bugün itibari ile kaybettiği gün gibi ortadadır.”dedi.
Gündem, 31 Aralık 2019 15:49
Yorumlar (0)
Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor
Derince’nin mahallelerinde şenlik var!
Gebze’deki çöken binanın bilirkişi raporuna ne oldu?
Dilovası'nda başkan yardımcısı gözaltına alındı
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?
Dilovası’nda o park ve mesire alanı yenileniyor
Çayırova Fatih Sultan Mehmet Parkı’nda çalışmalara devam
Büyükakın: Sosyal yaşamın kalbi bu merkezde atacak
Güngör çiftine Güle güle oturun dediler!
Derince Harikalar Sahili’nde harika konser!
Körfez zabıtasından güvenli ulaşım denetimi
İzmit’ten Büyükada’ya vapur gezisi
5 bin haneye yetecek elektriği kaçak olarak kullandılar!
Hindistan-AB Serbest Ticaret Anlaşması rekabet gücümüzü zorlayabilir
Başiskele’deki dünya rekoru kırılan projede 9 köprünün montaj işi tamam
Kocaeli’de konut satışındaki düşüşün sebebi ne?
Bu değirmenin suyu nereden geliyor?
Öğrencileri mezun olmadan sektörle buluşturan GEBKİM modeli tanıtıldı
Son anketten AKP açık ara birinci mi çıktı?
Körfezim Eğitim Kurumları’nda liseye geçiş coşkusu!
