Meral Akşener Kadıköy'de konuştu
Siyaset, 15 Haziran 2019 05:12İYİ Parti'nin İzmitli Genel Başkanı Meral Akşener, yenilenecek olan İstanbul seçimlerine bir hafta kala Kadıköy'de konuştu.
YSK'nın 23 Haziran'da yenilenmesi kararını verdiği İstanbul seçimlerine bir hafta kala İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Kadıköy'de vatandaşlarla buluştu.Konuşmak için program alanına gelen Akşener, vatandaşların büyük sevgisiyle karşılaştı.İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ndeki usulsüzlüklerden bahseden Meral Akşener, "Niçin İstanbul diye tutturduklarını anlıyorum" dedi.İYİ Parti olarak Ekrem İmamoğu'nu desteklediklerini de dile getiren Akşener, İmamoğlu'nun 3 puan farkla yeniden başkan seçileceğini söyledi.
Akşener'in konuşmalarından satır başları şu şekilde:
"İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanımızı 23 Haziran’da yeniden seçmek için oy istiyoruz. Bugün tam 5 ilçeyi gezeceğim. Mesela Kadıköy'de Kartal’da, Ataşehir’de olduğu gibi Belediye Başkanlarımızla birlikteyiz. Millet İttifakı'nın başkanlarının en iyi şekilde işlerini yapacaklarına inanıyorum. Birazcık dertleşelim. 31 Mart akşamına kadar bir yerel seçim yaptık. Yerel seçim değil sanki savaşa gittik. İllet olduk, zillet olduk, terörist olduk. Trabzonlulara en büyük hakaret edildi. Sayın İmmaoğlu Pontus oldu. Giresunlular PKK’lı, Ordulular komünist oldu. Ben bir göçmen kızıyım. 31’ine kadar bu iğrenç dil, iktidarı İstanbul’da nasıl yıktıysa, her siyasi partiye oy veren kardeşlerim o sandığa gidip sayın İmamoğlu’nu nasıl seçtiyse, şimdi o sandığı patlatacaklar."
"NİÇİN İSTANBUL DİYE TUTTURDUKLARINI ANLIYORUM""
31 Mart’a kadar hem ben İYİ Parti Genel Başkanı olarak, hem de sayın Kılıçdaroğlu CHP Genel Başkanı olarak bu seviyesiz dilin egemen olmaması için elimizden geleni yaptık. 31 Mart seçimlerinin suhuletle çözülmesi hem biz Millet İttifakı'nın, hem adaylarımızın hem de teşkilatlarımızın işidir. Sayın Erdoğan’ın 31 Mart’ta konuşmasını önemli bulmuştum. Sonuçlarla barışık, sadece parti Genel Başkanı olmayı bırakıp, 81 milyonun Cumhurbaşkanı olma fırsatını yakalayacağını düşünmüştüm. Sonuçta 3 harfli 5 harfli değil, sonuçta durum duygusal.
Seçimlere katılıp sonuçları kabul eden iki siyasi partiyiz.""Ne kadar büyük paranın yandaşlara aktarıldığını ne kadar büyük bir talan olduğunu insanların arabalarının parasının sizin cebinizden çıktığını pek çok vakfa 850 milyon lira para yatırıldığını, 6 bin arabanın yok olduğunu, binlerce bankamatik müdürünün olduğunu… Anlatamam size nasıl bir talan olduğunu… Niçin İstanbul diye tutturduklarını anlıyorum. Biz iki adaylı bir seçime gitmiyoruz. Biz İstanbul’un seçilmiş belediye başkanı ile seçilememiş adayı ile seçime gidiyoruz. Yani seçilmiş başkanı yeniden seçtirmek için sandığa gidiyoruz. Bu milli irade gasbı, bu sivil darbe. Bu sayın Erdoğan’ın sandığı tekmelemesi. Bunları hep söyledik. İktidar partisinin düzeltmekle mükellef olduğu ekonomiyi, iki paralık ettiği Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin itibarını düşündüğümüz için arıza çıkarmadan sandığa gidiyoruz. Sayın İmamoğlu 31 Mart’ta Millet İttifakı’nın adayı olarak çıktı, bugün 16 milyon İstanbullunun belediye başkanı."
"İMAMOĞLU 3 PUAN FARKLA KAZANACAK""
Benim hesabıma göre 3 puan farkla, Hadi sizin dediğiniz olsun, 5 puan farkla, Kadıköy’de 6 puan ekleyin ama en az 3 puan farkla Sayın İmamoğlu yeniden başkan olacak. Seçilmiş belediye başkanımıza reva görülen muameleyi protesto etmek için o sandıklar patlayacak. Sizden istirhamım var. Sizin sinirlerinize basmaya çalışacaklar yapmayacaksınız. Allah hepinize Eyüp sabrı getirsin. Başta ben olmak üzere sıkılmadık esnaf eli çalınmadık kapı zili kalmayacak. Şu anda meydanda hem CHP’nin hem de İYİ Parti’nin milletvekilleri ve Genel İdare Kurulu Üyeleri çalışmak için burada. İki partinin vekiller birleştiğinde tüm ilçelerde 4’er vekil görev yapacak. Her sandıkta birer avukat görev yapacak. Oy sayımları bitecek, sonra vakur bir şekilde sevinip ertesi gün Sayın İmamoğlu’na o mazbatayı vereceğiz. Sandık kurulu üyelerimizi sinirlendirmeye çalışacaklar. Onlara uymayıp ıslak imzalı tutanakları alana kadar sandıkları bırakmayacağız.
Saat 22’den sonra inşallah İstanbul’da bir şey değişecek, her şey değişecek. Sayın İmamoğlu ikinci defa büyükşehir belediye başkanı seçilecek.""Siz Kadıköylüler fark etmemiş olabilirsiniz. Ben Üsküdar'da oturuyorum. İnsanlar 18 günde gülmeye başladı. Oy vermeyen kardeşlerimiz bile bizim İmamoğlu demeye başladı. Kibirli ruh halinin üzerimizdeki etkisi değişti. Elbette 18 günde su paraları azaldı, öğrencilerin ödediği akbiller azaldı. Artık İstanbullunun parası İstanbullu için harcanır oldu. Yaşanabilir bir İstanbulla karşı karşıya olduğumuzu 18 günde hissettik. Otobüslerde insanlar birbirlerine daha gülümser olmuş. Böyle bir İstanbul mümkündür. Böyle bir İstanbul’u biz hak ediyoruz. Dolayısıyla 23 Haziran günü saat 22.00’de bu sonuçlar karşılaşacağız."
Akşener'in konuşmalarından satır başları şu şekilde:
"İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanımızı 23 Haziran’da yeniden seçmek için oy istiyoruz. Bugün tam 5 ilçeyi gezeceğim. Mesela Kadıköy'de Kartal’da, Ataşehir’de olduğu gibi Belediye Başkanlarımızla birlikteyiz. Millet İttifakı'nın başkanlarının en iyi şekilde işlerini yapacaklarına inanıyorum. Birazcık dertleşelim. 31 Mart akşamına kadar bir yerel seçim yaptık. Yerel seçim değil sanki savaşa gittik. İllet olduk, zillet olduk, terörist olduk. Trabzonlulara en büyük hakaret edildi. Sayın İmmaoğlu Pontus oldu. Giresunlular PKK’lı, Ordulular komünist oldu. Ben bir göçmen kızıyım. 31’ine kadar bu iğrenç dil, iktidarı İstanbul’da nasıl yıktıysa, her siyasi partiye oy veren kardeşlerim o sandığa gidip sayın İmamoğlu’nu nasıl seçtiyse, şimdi o sandığı patlatacaklar."
"NİÇİN İSTANBUL DİYE TUTTURDUKLARINI ANLIYORUM""
31 Mart’a kadar hem ben İYİ Parti Genel Başkanı olarak, hem de sayın Kılıçdaroğlu CHP Genel Başkanı olarak bu seviyesiz dilin egemen olmaması için elimizden geleni yaptık. 31 Mart seçimlerinin suhuletle çözülmesi hem biz Millet İttifakı'nın, hem adaylarımızın hem de teşkilatlarımızın işidir. Sayın Erdoğan’ın 31 Mart’ta konuşmasını önemli bulmuştum. Sonuçlarla barışık, sadece parti Genel Başkanı olmayı bırakıp, 81 milyonun Cumhurbaşkanı olma fırsatını yakalayacağını düşünmüştüm. Sonuçta 3 harfli 5 harfli değil, sonuçta durum duygusal.
Seçimlere katılıp sonuçları kabul eden iki siyasi partiyiz.""Ne kadar büyük paranın yandaşlara aktarıldığını ne kadar büyük bir talan olduğunu insanların arabalarının parasının sizin cebinizden çıktığını pek çok vakfa 850 milyon lira para yatırıldığını, 6 bin arabanın yok olduğunu, binlerce bankamatik müdürünün olduğunu… Anlatamam size nasıl bir talan olduğunu… Niçin İstanbul diye tutturduklarını anlıyorum. Biz iki adaylı bir seçime gitmiyoruz. Biz İstanbul’un seçilmiş belediye başkanı ile seçilememiş adayı ile seçime gidiyoruz. Yani seçilmiş başkanı yeniden seçtirmek için sandığa gidiyoruz. Bu milli irade gasbı, bu sivil darbe. Bu sayın Erdoğan’ın sandığı tekmelemesi. Bunları hep söyledik. İktidar partisinin düzeltmekle mükellef olduğu ekonomiyi, iki paralık ettiği Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin itibarını düşündüğümüz için arıza çıkarmadan sandığa gidiyoruz. Sayın İmamoğlu 31 Mart’ta Millet İttifakı’nın adayı olarak çıktı, bugün 16 milyon İstanbullunun belediye başkanı."
"İMAMOĞLU 3 PUAN FARKLA KAZANACAK""
Benim hesabıma göre 3 puan farkla, Hadi sizin dediğiniz olsun, 5 puan farkla, Kadıköy’de 6 puan ekleyin ama en az 3 puan farkla Sayın İmamoğlu yeniden başkan olacak. Seçilmiş belediye başkanımıza reva görülen muameleyi protesto etmek için o sandıklar patlayacak. Sizden istirhamım var. Sizin sinirlerinize basmaya çalışacaklar yapmayacaksınız. Allah hepinize Eyüp sabrı getirsin. Başta ben olmak üzere sıkılmadık esnaf eli çalınmadık kapı zili kalmayacak. Şu anda meydanda hem CHP’nin hem de İYİ Parti’nin milletvekilleri ve Genel İdare Kurulu Üyeleri çalışmak için burada. İki partinin vekiller birleştiğinde tüm ilçelerde 4’er vekil görev yapacak. Her sandıkta birer avukat görev yapacak. Oy sayımları bitecek, sonra vakur bir şekilde sevinip ertesi gün Sayın İmamoğlu’na o mazbatayı vereceğiz. Sandık kurulu üyelerimizi sinirlendirmeye çalışacaklar. Onlara uymayıp ıslak imzalı tutanakları alana kadar sandıkları bırakmayacağız.
Saat 22’den sonra inşallah İstanbul’da bir şey değişecek, her şey değişecek. Sayın İmamoğlu ikinci defa büyükşehir belediye başkanı seçilecek.""Siz Kadıköylüler fark etmemiş olabilirsiniz. Ben Üsküdar'da oturuyorum. İnsanlar 18 günde gülmeye başladı. Oy vermeyen kardeşlerimiz bile bizim İmamoğlu demeye başladı. Kibirli ruh halinin üzerimizdeki etkisi değişti. Elbette 18 günde su paraları azaldı, öğrencilerin ödediği akbiller azaldı. Artık İstanbullunun parası İstanbullu için harcanır oldu. Yaşanabilir bir İstanbulla karşı karşıya olduğumuzu 18 günde hissettik. Otobüslerde insanlar birbirlerine daha gülümser olmuş. Böyle bir İstanbul mümkündür. Böyle bir İstanbul’u biz hak ediyoruz. Dolayısıyla 23 Haziran günü saat 22.00’de bu sonuçlar karşılaşacağız."
Siyaset, 15 Haziran 2019 05:12
Yorumlar (0)
Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor
Derince’nin mahallelerinde şenlik var!
Gebze’deki çöken binanın bilirkişi raporuna ne oldu?
Dilovası'nda başkan yardımcısı gözaltına alındı
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?
Dilovası’nda o park ve mesire alanı yenileniyor
Çayırova Fatih Sultan Mehmet Parkı’nda çalışmalara devam
Büyükakın: Sosyal yaşamın kalbi bu merkezde atacak
Güngör çiftine Güle güle oturun dediler!
Derince Harikalar Sahili’nde harika konser!
Körfez zabıtasından güvenli ulaşım denetimi
İzmit’ten Büyükada’ya vapur gezisi
5 bin haneye yetecek elektriği kaçak olarak kullandılar!
Hindistan-AB Serbest Ticaret Anlaşması rekabet gücümüzü zorlayabilir
Başiskele’deki dünya rekoru kırılan projede 9 köprünün montaj işi tamam
