Memleketim üzerinden konuşan zavallılara gülüyorum
Siyaset, 15 Mayıs 2019 23:36Ekrem İmamoğlu, iftarını 600 engelli vatandaş ile birlikte açtı. Bakırköy Belediyesi'nin düzenlediği iftar öncesinde konuşan İmamoğlu, "İftar sofralarında, benim şahsiyetim, memleketim üzerinden konuşan zavallılara gülüyorum'' dedi.
Ekrem İmamoğlu, ''10-16 Mayıs Engelliler Haftası'' etkinlikleri kapsamında, Bakırköy Belediyesi tarafından bir otelde düzenlenen iftar programına katıldı. İmamoğlu'na, ev sahibi sıfatıyla Bakırköy Belediye Başkanı Bülent Kerimoğlu ile Avcılar Belediye Başkanı Turan Hançerli de eşlik etti. İmamoğlu, yaklaşık 600 engelli vatandaşın katıldığı iftar etkinliğinde yoğun ilgi ile karşılaştı. Tüm masaları dolaşan ve katılımcılarla anı fotoğrafı çektiren İmamoğlu, işitme engelli vatandaşlarla işaret diliyle anlaştı.
Bazı vatandaşlar, ağlayarak İmamoğlu'na sarıldı. Vatandaşları teskin eden İmamoğlu, ''Bunların yüreği güzel'' dedi. İmamoğlu, iftarını vatandaşlarla birlikte açtı. Kısa bir konuşma yapan İmamoğlu'nun sözleri, tercüman aracılığıyla işaret diline çevrildi. '
'ÖNEMLİ OLAN SEVGİ, SAYGI VE HUZUR'
'İftar sofralarında siyaset yapmadığını ve yapmayacağını belirten İmamoğlu, Ramazan'ın iftar, arınma, aydınlanma, paylaşma, sevme, anlama ve birbirine sahip vakti olduğunu vurgulayarak, ''Bu dünyada en önemli olan şeyler sevgi, barış ve huzur. Ama ne yazık ki bizler dünyayı zorlaştırıyoruz'' dedi. İstanbul'un en özel insanlarıyla bir arada olmaktan çok mutlu olduğunu belirten İmamoğlu, ''Tüm engelli kardeşlerime, mutlaka bu şehrin engelsiz, erişilebilir ve her hemşehrimin keyif aldığı bir şehir olması için mücadele edeceğim. İBB'ni seçilmiş Başkanı olarak, orada çalışan her kardeşimin İstanbul'la ilgili hangi adımı atıyorsa, mutlaka engelli vatandaşlarımızı ve hemşehrilerimizi düşünerek atmasını sağlayacağımı hepinizin bilmesini istiyorum'' diye konuştu.
.jpg)
''HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK'''
'Burası iftar sofrası, çok fazla konuşup sizi yormak istemiyorum'' diyen İmamoğlu, şunları söyledi: ''İftar sofralarında siyaseti hiç konuşmadım, konuşmayacağım. Konuşanları da çok da tasvip ettiğimi söyleyemem. Hele hele iftar sofralarında, benim şahsiyetim, ailem, geçmişim ve memleketim üzerinden konuşan zavallılara da buradan gülüyorum. Onlar zavallı. Gerçekten zavallı. Size olan güvenimle ve sevgimle, sizlerin benimle sevgiyle kucaklaşmanızdan duyduğum özgüvenle, bu şehrin 16 milyon insanının birbirine yardım ettiği bir gelecekte, hep bir arada olmak duygusuyla size son olarak şunu söylüyorum. Yavaş yavaş söyleyelim: Her şey çok güzel olacak. Hepinizi çok seviyorum.'' İşitme engelli vatandaşlar, İmamoğlu'nun isteği üzerine, ''Her şey çok güzel olacak'' sloganını, işaret diliyle dile getirdi. İmamoğlu, konuşmasının ardından vatandaşlarla birlikte iftarını açtı. İmamoğlu, iftar sonrasında da vatandaşlarla fotoğraf çektirmeye devam etti.
Bazı vatandaşlar, ağlayarak İmamoğlu'na sarıldı. Vatandaşları teskin eden İmamoğlu, ''Bunların yüreği güzel'' dedi. İmamoğlu, iftarını vatandaşlarla birlikte açtı. Kısa bir konuşma yapan İmamoğlu'nun sözleri, tercüman aracılığıyla işaret diline çevrildi. '
'ÖNEMLİ OLAN SEVGİ, SAYGI VE HUZUR'
'İftar sofralarında siyaset yapmadığını ve yapmayacağını belirten İmamoğlu, Ramazan'ın iftar, arınma, aydınlanma, paylaşma, sevme, anlama ve birbirine sahip vakti olduğunu vurgulayarak, ''Bu dünyada en önemli olan şeyler sevgi, barış ve huzur. Ama ne yazık ki bizler dünyayı zorlaştırıyoruz'' dedi. İstanbul'un en özel insanlarıyla bir arada olmaktan çok mutlu olduğunu belirten İmamoğlu, ''Tüm engelli kardeşlerime, mutlaka bu şehrin engelsiz, erişilebilir ve her hemşehrimin keyif aldığı bir şehir olması için mücadele edeceğim. İBB'ni seçilmiş Başkanı olarak, orada çalışan her kardeşimin İstanbul'la ilgili hangi adımı atıyorsa, mutlaka engelli vatandaşlarımızı ve hemşehrilerimizi düşünerek atmasını sağlayacağımı hepinizin bilmesini istiyorum'' diye konuştu.
.jpg)
''HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK'''
'Burası iftar sofrası, çok fazla konuşup sizi yormak istemiyorum'' diyen İmamoğlu, şunları söyledi: ''İftar sofralarında siyaseti hiç konuşmadım, konuşmayacağım. Konuşanları da çok da tasvip ettiğimi söyleyemem. Hele hele iftar sofralarında, benim şahsiyetim, ailem, geçmişim ve memleketim üzerinden konuşan zavallılara da buradan gülüyorum. Onlar zavallı. Gerçekten zavallı. Size olan güvenimle ve sevgimle, sizlerin benimle sevgiyle kucaklaşmanızdan duyduğum özgüvenle, bu şehrin 16 milyon insanının birbirine yardım ettiği bir gelecekte, hep bir arada olmak duygusuyla size son olarak şunu söylüyorum. Yavaş yavaş söyleyelim: Her şey çok güzel olacak. Hepinizi çok seviyorum.'' İşitme engelli vatandaşlar, İmamoğlu'nun isteği üzerine, ''Her şey çok güzel olacak'' sloganını, işaret diliyle dile getirdi. İmamoğlu, konuşmasının ardından vatandaşlarla birlikte iftarını açtı. İmamoğlu, iftar sonrasında da vatandaşlarla fotoğraf çektirmeye devam etti.
Siyaset, 15 Mayıs 2019 23:36
Yorumlar (0)
Kalan karakter : 450
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Herkes memleketinde yaşasa Kocaeli nüfusu ne kadar olurdu?
3. Kapanca Festivali böyle başladı
Dilovası Belediyesi’nin yeni hizmet binasında sona yaklaşılıyor
Geleceğin kadın girişimcileri Gebze’de ödüllendirildi
Kocaeli Bilnet Okulları’nda mezuniyet coşkusu
Kocaeli’ndeki toplu taşımada yeni hatlar yolda
Tarihçi Volkan Şenel Körfez Meclisi’nde konuştu
Çayırova’daki bu konserde 80’ler rüzgarı esti!
Körfez Hodri Meydan 1989 taraftarlarının artık bir derneği var!
Kocaeli’de mavi bayraklı plajlar tüm kriterlere uygun
Sahillerde yoğun kontrol
2 milyonluk KOSGEB desteği balon çıktı!
İzmit’te 28 Haziran Futbol Şenliği heyecanı başladı
Kenan Sofuoğlu’ndan Başiskele’deki o merkeze tam not
Ormanya’da açık havada sinema
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Sektörü 2’inci kez KOTO’da toplandı
SEDAŞ’tan dolandırılmayın uyarısı
Kafe ve restoranlarda yeni dönem başlıyor
Derince’nin mahallelerinde şenlik var!
Gebze’deki çöken binanın bilirkişi raporuna ne oldu?
Dilovası'nda başkan yardımcısı gözaltına alındı
Emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı için ilk adım atıldı
Kocaeli'de trafik cezaları ve radar uygulamaları vatandaşı mağdur ediyor
İzmit’te esnaf ve vatandaşı buluşturan Alışveriş Festivali başladı
Emekli ve asgari ücretliler için ara zam çağrısı
Ümit Özdağ'a Şeyh Said cezası!
TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı 35 gün kapalı kalacak
Muhalefetin çamur güreşine bizi çekmesine izin vermiyoruz!
Bu mu adalet?
Dilovası’nda o park ve mesire alanı yenileniyor
Çayırova Fatih Sultan Mehmet Parkı’nda çalışmalara devam
Büyükakın: Sosyal yaşamın kalbi bu merkezde atacak
Güngör çiftine Güle güle oturun dediler!
Derince Harikalar Sahili’nde harika konser!
Körfez zabıtasından güvenli ulaşım denetimi
İzmit’ten Büyükada’ya vapur gezisi
5 bin haneye yetecek elektriği kaçak olarak kullandılar!
Hindistan-AB Serbest Ticaret Anlaşması rekabet gücümüzü zorlayabilir
Başiskele’deki dünya rekoru kırılan projede 9 köprünün montaj işi tamam
